Τα αναπτυξιακά πρωταθλήματα της αγωνιστικής περιόδου 2018-2019 θα ολοκληρωθούν το προσεχές Σαββατοκύριακο σε τόπο, που πρώτη φορά εμφανίζεται στον θεσμό.
Διαδοχικά όπεν της κατηγορίας Challenge είναι στο πρόγραμμα της Διεθνούς Ομοσπονδίας Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης (I.T.T.F.) για τον Μάιο και τα ελληνικά χρώματα θα έχουν εκπροσώπηση.
Λιτή και όμορφη εκδήλωση στην αίθουσα του Α.Ο. Ιλισσός Καλλιθέας, με προσκεκλημένους δύο νεαρούς αθλητές-πρότυπα, πέρασε τα καλύτερα μηνύματα στα παιδιά.
Οι καθιερωμένοι αγώνες μπαράζ θα κλείσουν αυτό το Σαββατοκύριακο, στην αίθουσα STIGA του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, τη φετινή πορεία των διασυλλογικών πρωταθλημάτων επιτραπέζιας αντισφαίρισης.
Όπως ο ημιτελικός, έτσι και ο τελικός των πλέι οφ στη Σούπερ κατηγορία γυναικών της Σουηδίας άρχισε με ήττα για τη Στόρφορς της Κατερίνας Τόλιου.
Βελτίωσαν τις θέσεις τους τον Απρίλιο οι πρώτοι Έλληνες αθλητές στους διεθνείς πίνακες αξιολόγησης της επιτραπέζιας αντισφαίρισης.