Γερμανική κυριαρχία φέτος στο Τοπ 16 της Ευρώπης. Στη μεγάλη ετήσια διοργάνωση, που ολοκληρώθηκε το απόγευμα στο Μοντρέ της Ελβετίας, κατέληξαν σε αθλητές της χώρας και οι δύο τίτλοι με τον Ντιμίτρι Οβτσάροφ να επικρατεί στους άνδρες και την Πετρίσα Σόλια στις γυναίκες. Ο Οβτσάροφ νίκησε 4-3 τον Λευκορώσο Βλαντιμίρ Σαμσόνοφ σε καταπληκτικό τελικό και κατέκτησε το 5ο του τρόπαιο στον θεσμό.
Στις θέσεις 5-8 αρκείται τελικά ο Παναγιώτης Γκιώνης στο Τοπ 16 της Ευρώπης, που διεξάγεται στο Μοντρέ της Ελβετίας.
Τον "δρόμο" για μία ακόμα κορυφαία διοργάνωση, ένα ακόμα πολύ σημαντικό ραντεβού τοπ αθλητών της επιτραπέζιας αντισφαίρισης, παίρνει ο Παναγιώτης Γκιώνης.
Τον είδαμε σε αγώνες των γκρουπ του Τσάμπιονς Λιγκ, τώρα είναι πολύ πιθανό να τον δούμε και στα ημιτελικά της δεύτερης τη τάξει ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης, του E.T.T.U.
Πολύ κοντά σε ιστορική διάκριση στην επιτραπέζια αντισφαίριση είναι η Α.Ε.Κ.!
Στον πρώτο προημιτελικό εναντίον της Μπορούσια Ντίσελντορφ έχασε με 3-1 σετ και στη ρεβάνς πια θα πάει στη Γερμανία ως ξεκάθαρο αουτσάιντερ.