Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η ελληνική ιστιοπλοϊκή ομοσπονδία θα τιμήσει τους αθλητές και τις αθλήτριες που το 2017 ανέβηκαν στο βάθρο σε μεγάλες διοργανώσεις.
O 26χρονος Ισπανός μέσος Μάριο Μάρτος υπέγραψε στον ΟΦΗ για ένα χρόνο και όπως δήλωσε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ "ήρθα σε μια ιστορική ομάδα της Ελλάδος και θα κάνω τα πάντα για να τη βοηθήσω να επιστρέψει στην πρώτη κατηγορία".
Ο Ισπανός μεσοεπιθετικός, Μάριο Μάρτος βρίσκεται στο Ηράκλειο και εφόσον περάσει με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις θα υπογράψει στον ΟΦΗ.