Γιώργος Σβολιαντόπουλος
Η σπουδαία εθνική πόλο Ανδρών συνέτριψε με το εμφατικό 16-7 τη Σερβία και πήρε το χάλκινο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα! Ένα χάλκινο που μοιάζει με… χρυσό στην καρδιά όλων των Ελλήνων για τους μαχητές του Θοδωρή Βλάχου.
Για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως και ξεχάσετε να πείτε "χρόνια πολλά" στα αγαπημένα σας πρόσωπα