Με προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (8/12) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για το παιχνίδι του Σαββάτου (9/12, 3μμ) με την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ.
Την Πέμπτη 21/12 στις 3μμ θα γίνει το πρώτο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Πανιώνιο, για την φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδος, όπως ενημέρωσε και επίσημα η ΕΠΟ τον ΟΦΗ.
"Σαν ομάδα δεν φοβόμαστε κανένα, ειδικά στην έδρα μας, όπου θέλουμε να έχουμε το απόλυτο". Με τα λόγια αυτά ο Νίκος Πουρτουλίδης, σχολίασε το προσεχές παιχνίδι του ΟΦΗ με την Παναχαική, που θα γίνει το Σάββατο (9/12, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Μια πολύ σημαντική χορηγία στην Κ19 του ΟΦΗ, έκανε ο παλιός παράγοντας της ομάδας Μιχάλης Τζιράκης, δείχνοντας την αγάπη του για το σύλλογο.
Με προπόνηση που έγινε το πρωί της Τετάρτης (6/12) στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ συνέχισε την προετοιμασία του για το παιχνίδι του Σαββάτου (9/12, 3μμ), με την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ.
Πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Ε.Ο.ΠΕ. η κλήρωση της 2ης αγωνιστικής της Α' φάσης του Κυπέλλου Ανδρών και εκεί η κληρωτίδα έφερε στο δρόμο του ΟΦΗ την ΑΕΚ στην Αθήνα.