Ο Έλληνας τενίστας έκανε το -υποχρεωτικό- τεστ για τον κορονοϊό, το οποίο βγήκε αρνητικό, κι έτσι ξεκίνησε τις προπονήσεις στη Νέα Υόρκη, ενόψει της συμμετοχής του στο US Open, που αρχίζει στις 31/8.
Νωρίτερα, ο Τσιτσιπάς θα αγωνιστεί στο τουρνουά Masters 1000 του Σινσινάτι, το οποίο φέτος θα γίνει επίσης στη Νέα Υόρκη.