Σβολιαντόπουλος1
Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ ανακοίνωσε τη συμφωνία της με τον προπονητή Ακη Φλαούνα.
Ο τεχνικός που οδήγησε την ΑΕΚ στην κατάκτηση του Λιγκ Καπ το 2014 βρέθηκε στο Ηράκλειο και συμφώνησε με τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη. Στις πρώτες του δηλώσεις έκανε λόγο για τη δημιουργία μιας ανταγωνιστικής ομάδας.
Η ανακοίνωση του ΟΦΗ έχει ως εξής:
Ενας προπονητής με μεγάλες εμπειρίες στο Ελληνικό βόλει, που κέρδισε το Λιγκ Καπ με την ΑΕΚ το 2014, θα είναι ο άνθρωπος που θα οδηγήσει τον ΟΦΗ, στη δεύτερη του χρονιά στην Volley League.
Ο Ακης Φλαούνας βρέθηκε στο Ηράκλειο, συναντήθηκε με τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη και έδωσαν τα χέρια.
Την επόμενη εβδομάδα θα βρίσκεται στο Ηράκλειο, για να ξεκινήσει το σχεδιασμό της ομάδας.
Στις πρώτες του δηλώσεις στο ofierasitechnis.gr ο Ακης Φλαούνας, ανέφερε ότι «είμαι πολύ χαρούμενος που θα δουλέψω σε μια μεγάλη ομάδα. Ο ΟΦΗ είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Κρήτη και έχει μεγάλη δυναμική. Θα πατήσουμε σε αυτό που έχει χτίσει η ομάδα τα προηγούμενα χρόνια, με την μεγάλη προσπάθεια που έχει κάνει ο πρόεδρος.
Τα πράγματα είναι δύσκολα, λόγω της πανδημίας, αλλά ο ΟΦΗ έχει ιστορία και όνομα και μπορεί να κάνει κάτι καλό.
Με προσεκτικές επιλογές, θα φτιάξουμε μια ανταγωνιστική ομάδα.
Θέλουμε ο κόσμος να συσπειρωθεί και να αγαπήσει το βόλει του ΟΦΗ».
Ο Ακης Φλαούνας γεννήθηκε το 1971 στην Αθήνα, αλλά έχει καταγωγή από την Καλαμάτα.
Είναι γέννημα-θρέμμα της ομάδας του Πανελληνίου από την οποία ξεκίνησε σαν παίκτης και έφτασε μαζί του μέχρι και την Α1 βόλει.
Αγωνιζόταν στην θέση του ακραίου και στη θέση του λίμπερο.
Στην μεγάλη κατηγορία, έχει αγωνιστεί ακόμη με τον Παράδεισο Αμαρουσίου, τον Εσπερο Καλλιθέας και τον Φοίνικα Σύρου, αλλά και σε αρκετές ακόμη ομάδες, σε χαμηλότερες κατηγορίες.
Σαν προπονητής επίσης, έχει εργαστεί σε αρκετές ομάδες, αλλά η μεγαλύτερη στιγμή του ήταν στην ΑΕΚ με την οποία κατέκτησε το μοναδικό τίτλο του ανδρικού τμήματος βόλεϊ της ΑΕΚ, το Λιγκ Καπ 2014.
Εχει πετύχει επίσης δυο ανόδους με την ΑΕΚ στην Α1 κατηγορία και μια στην Β’ Εθνική.
Είναι απόφοιτος ΤΕΦΑΑ.
Ο ΟΦΗ είναι ανάμεσα στις ομάδες που έλαβαν αδειοδότηση από την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού .
Πρόκειται για μια εξέλιξη απόλυτα θετική για τον ΟΦΗ ο οποίος σε κάθε περίπτωση ετοιμάζεται συν τοις άλλοις και για τη συμμετοχή τους στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Μια εξέλιξη επίσης που επιβεβαιώνει τη σημασία να ηγείται της ΠΑΕ ο Μιχάλης Μπούσης.
Εκτός του ΟΦΗ αδειοδοτήθηκαν τρεις από τις "μεγάλες ομάδες, Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός και ΠΑΟΚ, καθώς επίσης και οι Ατρόμητος, Αστέρας Τρίπολης, Λαμία και Παναιτωλικός
Η σχετική ενημέρωση από την ΕΕΑ είναι η εξής:
1. Έλεγχος δικαιολογητικών για τη χορήγηση ή μη του πιστοποιητικού του άρθρου 77Α παρ.3 του ν.2725/99 στις ΠΑΕ SUPER LEAGUE.
Η Επιτροπή χορήγησε πιστοποιητικό στις κάτωθι ομάδες:
1. ΠΑΕ ΠΑΟΚ
2. ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
3. ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
4. ΠΑΕ ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ
5. ΠΑΕ ΛΑΜΙΑ
6. ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ
7. ΠΑΕ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
8. ΠΑΕ ΟΦΗ
Κανονικά θα διεξαχθεί την Τετάρτη (26/8) το πρώτο ματς για το μπαράζ της τελευταίας θέσης στη Super League 1, ανάμεσα στην Ξάνθη και τον Απόλλωνα Σμύρνης.
Ολοκληρώθηκε η συνάντηση που είχε ο Τζον Φαντ Σχιπ με τους συνεργάτες του με σκοπό τον καταρτισμό της αποστολής της Εθνικής ομάδας για τα δύο πρώτα παιχνίδια στο Nations League με Σλοβενία (3/9) και Κόσοβο (6/9).
Πρόταση σε πέντε ομάδες που δεν έχουν τηλεοπτικό συμβόλαιο κατέθεσε η ΝOVA. Πρόκειται για ΟΦΗ, Παναιτωλικό, Ξάνθη, Λαμία και Βόλο. Πέντε ομάδες, οι οποίες λιγότερο από είκοσι ημέρες πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος παραμένουν χωρίς τηλεοπτική στέγη.
Θετικό στον κορονοϊό βρέθηκε μέλος της αποστολής της Ξάνθης με αποτέλεσμα το παιχνίδι μπαράζ με τον Απόλλωνα που ήταν προγραμματισμένο για το βράδυ του Σαββάτου (22/08) είναι πλέον στον «αέρα».