Ο ΟΦΗ κάνοντας εξαιρετική εμφάνιση νίκησε στο Βαρδινογιάννειο την Παναγιτσα με 78-58 για την 15η αγωνιστική της Γ Εθνικής.
Το παιχνίδι Εργοτέλης-Αναγέννηση Καρδίτσας (1-0) παρακολούθησε στο Παγκρήτιο στάδιο, ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, έχοντας στραμμένα τα βλέμματα του στους δυο αντιπάλους του ΟΦΗ, στο πρωτάθλημα της Football league. Ο τεχνικός του ΟΦΗ παρακολούθησε το παιχνίδι μαζί με τον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ Φανούρη Βατσινά και τον πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής Γιώργο Αλετρά.
Νέα νίκη και καλή εμφάνιση για την Κ19 του ΟΦΗ, η οποία κέρδισε 2-0 την Παναχαική στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο για το πρωτάθλημα Νέων της Football league.
Η επιστρΟΦΗ στις νίκες, αλλά και το δυναμικό αγωνιστικό πρόσωπο της ομάδας, στη νίκη επί της ΑΕ Καραισκάκης με 3-0 στο Γεντί Κουλέ, έφερε ξανά το χαμόγελο και την ικανοποίηση στην ομάδα.
''
Προσδοκώντας σε μεγαλύτερη στήριξη από τον κόσμο του ενόψει της έναρξης του β' γύρου, o ΟΦΗ εξέδωσε μίνι διαρκείας για τα εντός έδρας παιχνίδια στο δεύτερο μισό της Football League.
Εντυπωσιασμένος από την μεταγραφή του στον ΟΦΗ, αλλά και από το Γεντί Κουλέ, δήλωσε ο 27χρονος Πορτογάλος μέσος Ζόσε Κοέλιο, αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του με τον ΟΦΗ.