Μετά την ολική ανακατασκευή στα αποδυτήρια του γηπέδου «Θόδωρος Βαρδινογιάννης», ολοκληρώθηκαν οι εργασίες και στα αποδυτήρια του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
«Θέλω να σέβεστε τη φανέλα που φοράτε και να τη ματώνετε σε κάθε παιχνίδι» είπε στους παίκτες του ΟΦΗ ο Φώτης Τσάλος, στην συζήτηση που είχε μαζί τους στα αποδυτήρια της ομάδας, μετά την προπόνηση της Τετάρτης (22/1) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Με προπόνηση που έγινε την Τετάρτη (22/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ συνέχισε την προετοιμασία του, για το παιχνίδι του Σαββάτου (25/11) με την Καλλιθέα στο Γεντί Κουλέ (3μμ).
Ολοκληρώθηκε το «λίφτινγκ» στα αποδυτήρια του γηπέδου του ΟΦΗ και η νέα εικόνα τους εντυπωσιάζει.
«Αυτό που έγινε για τον Γκέραρντ, μπορεί να έχει και κέρδος για τη σημερινή ομάδα του ΟΦΗ, ώστε τα νέα παιδιά που έχουν έρθει στην ομάδα μας, να αντιληφθούν που έχουν έρθει».
Στη σύσκεψη για τα μέτρα τάξης που έγινε την Τρίτη (21/11) στην αστυνομική διεύθυνση Ηρακλείου, για το παιχνίδι Εργοτέλης-ΟΦΗ, που θα γίνει τη Δευτέρα 4/12, 3μμ στο Παγκρήτιο στάδιο για την 6η αγωνιστική της Football league , η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ζήτησε εισιτήρια για τους φιλάθλους της, αίτημα που έγινε δεκτό απο την αστυνομία, αλλά και από την ΠΑΕ Εργοτέλης.