Με τη φράση "είστε μάγκες και παλικάρια! Ο ΟΦΗ μας στους 16 του Κυπέλλου Ελλάδος! #ofi1925" και με ένα ωραίο γραφιστικό, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 πανηγύρισε μέσα απο την σελίδα της στο Facebook, στο Instagram και στο twitter την πρόκριση του ΟΦΗ στους 16 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, δήλωσε τα παρακάτω, μετά τη λήξη του αγώνα ΟΦΗ-Απόλλων Σμύρνης 2-1, που έφερε την ομάδα μας στους 16 του Κυπέλλου Ελλάδος:
Με προπόνηση που έγινε τη Δευτέρα (27/11) το μεσημέρι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα που θα γίνει την Τρίτη (28/11, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Μια πολύ όμορφη εικόνα πριν την έναρξη του αγώνα ΟΦΗ-Καλλιθέα στο Γεντί Κουλέ.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO με στιγμιότυπα απο την κρατική τηλεόραση τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα ΟΦΗ-Καλλιθέα 2-1.
Ο Γιάννης Τσιβίλογλου εκ μέρους της Καλλιθέας εκπροσώπησε τον προπονητή Μαρσέλο Τροίζι στην συνέντευξη τύπου, καθώς όπως ειπώθηκε ο τελευταίος ένοιωσε αδιαθεσία μετά το τέλος του αγώνα με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ (2-1).