Ο μέσος του ΟΦΗ Αγγελος Οικονόμου, ανέφερε στη συνέντευξη τύπου μετά τη νίκη του ΟΦΗ επί του Αιγινιακού με 6-0:
Ο Νίκος Παπαδόπουλος δήλωσε τα παρακάτω στη συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη του ΟΦΗ επί του Αιγινιακού με 6-0 στο Γεντί Κουλέ:
Σκορ και θέαμα πέτυχε ο ΟΦΗ κόντρα στον Αιγινιακό, στο πρώτο του εντός έδρας παιχνίδι για το πρωτάθλημα.
Ντεμπούτο στις νίκες έκανε ο ΝΟ Χανίων που επικράτησε 10-4 του ΟΦΗ στο κολυμβητήριο Χανίων, στο πρώτο μεταξύ τους ντέρμπι στη μεγάλη κατηγορία.
Μετά την ολική ανακαίνιση στα αποδυτήρια του ΟΦΗ, ολοκληρώθηκε και το «ντύσιμο» του γηπέδου εξωτερικά με ειδικά πόστερ, με τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας.
Με προπόνηση που έγινε το Σάββατο το πρωί, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το παιχνίδι με τον Αιγινιακό στο Γεντί Κουλέ (Κυριακή 12/11, 3μμ).